lördag 2 augusti 2014

And we have a winner!

Jistanes skymning, ni kan inte ana vilket bry vi hade igår när vi skulle plocka fram en vinnare i tävlingen där man kunde vinna en Crock Pot! Vi hade så gärna haft flera många pottor att dela ut, för ni var flera många som var värda vinsten och vi vill ju så gärna göra alla tävlingsdeltagare glada. Men efter många om och men, såååå många om och men, så lyckades vi sent i natt enas om en vinnare och vi hoppas du blir glad!


Vi säger stort GRATTIS till Rolf som skrev så här i sin motivering:
Hej!
Har lagat mat till barn och sjuk fru i många år nu, när jag kommit hem från jobb. Nu åker jag 10 mil flera ggr i veckan, vilket i sig är tröttande och ingen mat på bordet om inte jag orkar. En Crock Pot skulle frugan kunna passa, tills jag är i huset igen. Vilken toppenhjälp i min situation, förbereda och så sköter det sig självt och möter mig med härliga dofter.

Ett mejl kommer att dyka upp hos dej, Rolf!

Till alla er andra som har varit med och tävlat säger vi tack för att ni ville vara med och som sagt, vi hade mer än gärna skickat pottor till er alla!
Vi kommer garanterat att ha flera tävlingar i framtiden, det var så roligt att det var så många som ville vara med och vi har absolut fått blodad tand)

Ha nu en fortsatt fin helg, ät och drick gott och var rädda om varandra!

Smaklig spis! / Anki och Håkan

5 kommentarer:

  1. Stort grattis till Rolf med familk :)

    SvaraRadera
  2. Grattis Rolf, du är en värdig vinnare!!👍

    SvaraRadera
  3. Grattis Rolf, en värdig vinnare!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack, det ska bli spännande att laga mat i den! Idag får det bli färdiga potatisbullar och bacon! Det är för varmt, men ett önskemål från sonen!
    Mvh
    Rolf

    SvaraRadera
  5. Karin Petersen3 augusti 2014 13:19

    Det var väl ett utomordentligt bra val på vinnare!!!!! Grattis!
    Hälsningar Karin

    SvaraRadera

Tack för att ni skriver en rad i vårt kök!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails